11 Şubat 2014 Salı

SerapTan romantic vintage party

Sevgili Serap iyi ki doğmuş, iyi ki blog yazmış, iyi ki etkinlikler kuşu olmuş :)))
Nereye baksam Serap, her taşın altında Serap, Maşallah Serapcım çok hızlısın...
SerapTan  beni doğum günü ve blogunun yıl dönümü şerefine yapacağı partiye davet ettiğinde kendisine de söylemiştim, kesin çok süper bir şeyler olacak diye...
Davetin ardından kısa süre sonra partinin konsepti geldi: romantic ve vintage :)))
Tam benim romantik ruhlu ve zarif arkadaşıma göre öyle değil mi?
Bu arada parti gününe kadar Serapcım bize parti detaylarından ucundan köşesinden sürprizlerini instagram hesabından yayınladı...
Ben de bir merak bir merak sormayın gitsin :)))
Etkinlik günü geldi çattı Taksim İstanbul Elite Word Hotel Pera Balo Salonunda toplandık.
Serapcığım kostümünü kendi tasarlayıp kendisi hazırlamış.
Sizce de çok şık değil mi?




Ayakkabıdan tacına kadar her şey ince ince tasarlanmış...
Güler yüzü de bir yandan olunca... neyse, maşallah!!!
Partide açılış konuşması ve Serap'ın güzel slayt gösterisinden sonra Ayşenur Yazıcı ve Hande Kazanova ile hoş sohbet başladı.


Serap, her detayı ince ince düşünmüş,
bu arada parti ile ilgili detayları #romanticvintageparty ve #seraptanromanticvintageparty hashtagleri ile takip edebilirsiniz.




Değerli firma temsilcileri de bizlerle beraberdi o gün.
Shisedo, nashi, mosmoda, claire's ve diğer firmalar

Hepimiz mosmoda önünde pozlarımızı verdik, çok eğlenceli idi...

Serap bize şarkı söyledi, ben onu da çok beğendim. Çok çılgın, şirin mi şirin...
Biraz sohbet, biraz fotoğraf dedik ve nihayet pasta geldi...

Serap doğum gününde bizi hediyelere boğdu dememe gerek var mı?


Yine çok değerli markalarla bizi buluşturdu SerapTan bizi...
Hepsi tek tek blogda yer alacak...
konsept partilerinin devamını bekliyorum canım ;)

 Acnecinemide , Aquas , Alf , Alix Avien , Artistry , Aubrey Organics , Claire's Türkiye , Cyrene , Durance , Elite Word Hotel İstanbul ,Evim.net , En Moda Benim , Enjoy , Fouf , Hadi Kutlayalım , Hecha , Jane Iredale , Janssen , Kancaev , King , Koi Tokyo , Koopcha , Mamamio , Miracle Chocolate , Mobil Perde , Moshos Garden , Mosmoda , Modapik , Mumyak , Nashi , Neva Color , Organique , Orkide Hareketi , Penelope , Revigen , Shiseido , Strivectin , Tarçın Pasta Evi , Watsons Türkiye , Yves Rocher , Zomato , Zoya



Serapcığım blogun da sen de nice yaşlar görün 
Enerjin, sevgin, gülen yüzün hiç eksilmesin hep artsın
Her şey gönlünce olsun...
kocaman sevgilerimle

Partiye katılan bloggerlar: Serap Tan , Kokosh Anne , MiAGustO , Kelebeğin Gözünden , Pinky Fashion Beauty , Nasıl Giysem Ne Sürsem ,Catch The It Girl , Makyaj Blogum , Audrey'in Şekerleri , Make Up By Bgm , Beautiful And Sweets , Ojeler , Gong The Blog , Surdarcenciel , Alışveriş Makyaj , Küçük Şirin Mutluluklar , Berry-Dew , Sevda'nın Dünyası , İlknur'un Dünyası , Sui Color , Ginger's Bazaar , Bal Gözlü Kız , Hayata Dokunan Satırlar , Düş Kızı , Siyah Prenses , Aylin'den Denemeler , Üşengeç Şef , Tarçın Pasta Evi , İstanbul Kazan Ben Kepçe , Bademle Buduk , Details By Enda , Nimo Stylo , Merveroseveen , Beyaz Madam , Meraklı Kedi , Hande Kazanova ve Ayşenur Yazıcı


5 yorum:

  1. Canım ne güzel oldu bu parti. Seninle beraber birçok güzel insanla tanışma fırsatı buldum.En kısa zamanda tekrar görüşmek üzere öperim.

    YanıtlaSil
  2. ne güzel kadın su serap tan maşşallah *-*

    YanıtlaSil
  3. Ne de güzel bir gün oldu değil mi :) bu arada fotolarını göndereceğim unutmadım :)

    YanıtlaSil
  4. Harika eğlendik, çok da güzel geçti arkadaşım daha nice eventlerde partilerde bir arada olmak dileğiyle.

    YanıtlaSil
  5. Bir ben yoktum ühühü ama güzel eğlenmişsiniz tatlim mucks

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..