15 Ocak 2014 Çarşamba

acuka ve humuslu kanepeler


Organik ve memleketten gelen ürünlerimle mis gibi kanepeler hazırladım
Bademin doğumgünü partisi hazırlıkları için çok fazla zamanım yoktu, malum çalışan anne olunca börek çörek olayına giremiyorum

Ben de mini atıştırmalıklar hazırlamayı tercih ettim memlekettengelsin.com alışverişimden burada bahsetmiştim 
Oradan aldığım acuka ve humus benim için ve misafirlerim güzel bir çeşit oldu.
Tost ekmeklerimi lokmalık olacak şekilde küçük dilimledim 
Üzerlerine humus ve acuka sürdüm 


Acuka da humus da bizden tam not aldı 
Acuka; biber salçası, ceviz, sarımsak ve çeşitli baharatlardan oluşuyor. Düzce'den...
Humus; nohut, kimyon, tahinden oluşuyor. Adıyaman'dan...
Alışverişimde dibek kahvesi ile lokum da hediye etmişler. 


5 yorum:

  1. iyi fikir ama ben doğumgünü fotolarını merak ediyorum :) özellikle pastasını :)

    YanıtlaSil
  2. Mm cok lezzetli görünüyor.. ben humus yapmayı biliyorum. kursda öğrenmiştim. iyi bir araştırmalık..
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, biraz da iştah açıcı öyle değil mi :)

      Sil
    2. Sormayın ;) iştah ve ben

      Sil

Yorum yazan eller dert görmesin..