20 Ağustos 2013 Salı

EEOSE Yavaş Uzayan Saçlar için Şampuan ** denedim / kullandım

Yaklaşık 2 haftadır her gün kullandığım ve çok beğendiğim yeni bir üründen bahsedeceğim bugün.
Eeose markasını kirpik uzatıc ürünleriyle tanıdık. Ya da en azından ben öyle tanıdım. Yine Eeose yenilikçi bir ürüne imza atmış. Hemen denemek istedim. Çok beğendim bu ürünü...
eeose şampuan
eeose şampuan

Saçlarım çok dökülüyor, döküldükçe saçlarımı kestiriyorum. 
1 cm, 2 cm derken saçlarım uzamıyor :(
İşte bu noktada internette dolaşırken gözüme Eeose çarpıyor... Fiyatı da çok değil, 34 TL 
Eczanelerde bulabileceğiniz gibi, Eeose web sitesinden de bu linke tıklayarak alabilirsiniz.
yavaş uzayan saçlar için
Eeose saçın uzamasına yardımcı oluyor. Tüm saç tiplerine uygun bir ürün, öyle kafa karıştırmaya falan gerek yok yani yağlı, kuru, boyalı diye :)  Her gün düzenli kullanmak gerekiyor. Ben de 10 gündür düzenli olarak kullanıyorum. Daha canlı, güçlü saçlarımdaki farkı görebiliyorum. 
Saç uzatmadaki etkisini 10 günde tespit edebilmem mümkün değil tabi ki. En az 1 ay düzenli kullanmak gerekiyor. Sanırım bu farkı kuaförüm tespit edecek :)
Eeose kendi sitesinde ürünün nasıl etki gösterdiğini bakın nasıl anlatıyor:
  • PEPTİDE COMPLEX lipo-oligopeptide’lerden oluşmuş çok özel bir peptide formülasyondur. ÉEOSE Kaş ve Kirpik Serumu’nun da aktif içeriği olan PEPTİDE COMPLEX, ÉEOSE Yavaş Uzayan Saçlar İçin Şampuan içerisinde yeniden formüle edilmiştir. 
  • GP4G, çok yüksek mineralli sularda yaşayan, tuzlu su karidesi olarak da bilinen, Artemia Salina adı verilen bir planktondan ekstre edilmiş bir aktiftir. Çevresel koşullara dayanıklılığı ile bilinen Artemia, bu koşullar daha da kritikleştiğinde kendisini sert bir kapsül içersine alır ve bir tür uyku dönemine girer. Bu uyku sürecinde Artemia, GP4G adı verilen çok özel “yaşamsal” bir molekül sentezler ve depolar. Kurumuş kapsül içerisindeki Artemis, çok uzun seneler (ölçülen 70 sene) saklanabilir ve uygun koşullarda üretmiş olduğu GP4G molekülü sayesinde kapsülünden çıkarak tekrar gelişimine başlayabilir. GP4G, Artemia için yaşamsal enerji kaynağıdır. ÉEOSE Yavaş Uzayan Saçlar için Yoğun Bakım Şampuanı içerisindeki GP4G, bu canlandırıcı etkisi ile saça enerji verir, sağlıklı saç gelişimini  destekler. Dökülmeye karşı etkili olur, olumsuz çevre koşullarından korur ve onarır.
Saçlarım daha canlı ve güçlü olmaya başladığı için tahmin edebiliyorum daha kolay uzayacaklar artık :))


Daha ayrıntılı bilgi için buradan inceleyebilirsiniz. 

Upuzun, canlı ve güçlü saçlar dileklerimle 
sevgiler, 


bademlebuduk

57 yorum:

  1. saçlarım inanılmaz geç uzuyo sinir oluyorum :) denesemmi bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçım hem kökten yavaş uzamaya hem de kırıklar yüzünden kopmaya başladı hhiç uzamadi. Şu an patentli likit keratin yüklemesi yapıyorum. Hiç kirilmuyor ve kopmuyor artık. Pürüzsüz görünümüm var. Ama dipler için keratin dip bakımı kullanıyorum o da super canlandırıyor uzatıyor.

      Sil
  2. Bende bırkac gundur bu urunu denesem mı dıye dusunuyorum cok fazla dokulme problemım var sence deger mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Urundeki amaç dökülme önlemek değil, saci uzatmak
      Ancak bende dokulmeye iyi geldi, bence değer, başarılı

      Sil
    2. Her gün mu kullanilacak yoksa haftada 1 2 de olurmu

      Sil
  3. tatile gitmeden önce kaş-kirpik serumunu sipariş etmiştim.Yanında hediye olarak şampuan gönderilmişti. Tatile giderken yanıma aldım. Tam bir ay hergün kullandım ve hakikaten saçlarımda gözle görülür fark yarattı. Üstelik saçımın uzamasını da sağladı. Bugün bir kutu daha sipariş verdim.Tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil
  4. saclarım cidden gec uzuyo hemde röfleli bunu alırsam hem de yumusar mı tabiki de uzasın isterim fatoş


    YanıtlaSil
  5. Nerden siparis weriyoruz cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eeose kendi sitesi var :)
      http://www.eeose.com/urunler/13
      buradan alabileceğiniz gibi botanikecza vs. alabilirsiniz

      Sil
  6. saçlarım gerçekten de güzel uzadı, her gün kullanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her gün yıkama iyi değil diyorlar yalnız bunu söyleyen de uzmanlar doğru örnekler verin lütfen

      Sil
  7. bu şampuanın rengi şeffaf mı?
    yoksa benmi yanlış aldım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bimde satılan aktüel ürünlerde biobis saç uzatan sampuan var. rengi seffaf ve 6 TL eeose tarafından üretlmiştir diyor aynımıdır acaba. http://p1310.hizliresim.com/1g/x/u1t23.jpg

      Sil
  8. Evvet aynısı bende kullanıyorum cok guzel ıcerık tamamen aynı

    YanıtlaSil
  9. Evet ıcerık aynı

    YanıtlaSil
  10. hanımlar tavsiye ederim inanılmaz bir şampuan 2 aydır kullanıyorum uzamayan saçlarım uzamaya başladı

    YanıtlaSil
  11. Bende cok şikayetciyim saclarimin yavaş uzamasindan. Buarada Hollanda da kalıyorum ve burda bu ürünü bulamadim. Bi bilgisi olan var mi acaba?

    YanıtlaSil
  12. meraba arkadaslar
    Bir programda duydum bi söz benım bugun uzun saclarımın olmasını sağladı .
    SAÇ İÇTEN ( YEDİKLERİNİZLE ) BESLENİR DIŞARDAN TEMİZLENİR.
    saçınızın uzaması için gerekli yicekleri yemeniz lazım. siz sağlıksızken saçınız bakımlı ve uzun olamaz.
    daha sonra bu tür şampuanlar gerçekten faydalı olabiliyor amaa ilk şart BESLENMEK .
    paylasmak istedim sizlerle umarım faydalı olur .

    YanıtlaSil
  13. Mesela ne yememiz gerekiyor bol yesillik flan mi canm

    YanıtlaSil
  14. Neler yedin canm booll yesillik ile mi beslendin mesela

    YanıtlaSil
  15. Yanıtlar
    1. Bol c ,a vitamini almani yanında biotin hapı kullanmanızı tavsiye ederim ve saçlar sıcak su sevmez , ılık yada soğuk su ile yıkama niz tavsiyem yalnız saçlarınız kuru yatın migren olabilir siniz bir de saçlarınızı doğal yollarla kurutun

      Sil
  16. Aradan aylar geçmiş, uzatma etkisiyle ilgili fikriniz oluşmuştur, uzqtıyor mu saçı gerçekten?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet uzuyor... yukarıda yorumumda da bahsetmiştim.
      sevgiler

      Sil
  17. ne kadar uzadı hemen hemen (bir ayda)

    YanıtlaSil
  18. slm. restorex hızlı uzama etkili şampuan çıkmış yeterli ve detaylı bilgisi olan varmıı??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,
      o ürünü de kullandım, ferahlık hissi ve saçı güçlendirmesi çok başarılı

      Sil
  19. ben kullandım hiç bir şeye yaramadı çok sinirliyim çok pişmanım ve ayrıca saçımı da çok sertleştirdi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siz hangi şampuanı kullandınız eeose tam aksine yumuşacık yapıyor krem dahi kullanmıyorum ben artık.

      Sil
    2. evet canım katılıyorum o yüzden ben de saçımı yumuşatmak için likit keratin yağı ile organik likit keratin şampuanı beraber birlikte kullanıyorum çok memnun kaldım

      Sil
  20. bunun gibi başka ürünler önerebilir misiniz? Ama hızlı uzatan bir ürüne ihtiyacım var .. YARDIIIM :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. restorex de deneyebilirsiniz.

      Sil
    2. Restorex ben de kullandım uzatıyor gerçekten ama ben de bisure sonra dökülme yaptı neden bilmiyorum

      Sil
  21. Eosse kullanmadan önce boyadan yıpranmış olan saçlarımı taramam neredeyse imkasızdı. Oldukça sönğk ve çok sağlıksız bir saçlarım vardı ve saçlarım açık gezmeye utanır hale gelmiştim. Eosse kullandığımdan bu yana saçlarım yumuşacık ve çok rahat taranıyor. Uzama konusunda gelince norlinden fazla gür olan saçlarım çok yavaş uzuyordu ama şimdi öyle. Çok sağlık ve hızlı uzuyor. Üründen gayet memnunum .

    YanıtlaSil
  22. Güzel bir yazı olmuş tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  23. Acaba bu urun yuzde felan tuylenme yapiyor mu? Icinde kirpik. Ve sac uzatici serumda olan maddedende kullanldigi yazilmis bilgilendirirsenz sevinirim karasiz kaldim. Bugun almk. Istyrum ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben yüzde tüylenme ile ilgili bir sorun yaşamadım

      Sil
    2. Hala kullanmaya devam ediyo musunuz peki sonuclari nasil?

      Sil
    3. oldukça memnun kaldım, daha sonra saç dökülmesi için şampuanını kullandım, ondan da çok memnun kaldım

      Sil
  24. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  25. Sac dokulmesi icin olan ayri bi sampuan mi bundan. Ben eczanaye sac Dökülmesi icin sorduğumda bu ürünü onermislerdi

    YanıtlaSil
  26. Merhaba arkadaşlar saçım kasım kirpiğim seyrekleşti tahlillerim normal saçım sarı kumraldı sarıyı kullanıyorum şuan ama saçımın dolaşığı açılmıyor su değdiği an saçım keçe gibi...Dökülüyordu 2kez prp yaptırdım faydasını gördüm ama para bulamadım 6seans lazım en az.Bu şampuan işe yarar mı dersiniz ha birde bizde ırsi ön tarfımın sağ sollarında saç yok prpden sonra minik tüyler biraz uzadı ama oradaki saçı gürleştirir mi?Son sorum kardeşimin sakalları seyrek bir kısım yerde var bir kısım yerde yok sakalı gürce çıkar mı?
    Üşenmeden ayrı ayrı cvp yazın lütfen yardım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, prp hakkında bilgim yok. Aynı markanın kaş - kirpik için ürünü var. onu da kullanıp yazmıştım burada.
      Sakallar için yine eeose nin özel serumu bulunuyor.

      Sil
  27. Saç dökülmesi ile ilgili olan hangisi ? Bu uzatmak için değil mi ?

    YanıtlaSil
  28. Uzatmak için ce dökülme için ayrı ayrı mı? Dökülme için olanı link atar mısınız?

    YanıtlaSil
  29. Bende 2 aydır kullanıyorum önceden bütün şampuanları denedim saçlarımı iyice kuruttular ama eeose gerçekten çok güzel saçlarımı yumuşacık ve kolay taranır hale getiriyor renksiz ve hafif kokulu olması da çok iyi.kaş kirpik serumuna gelince onu da kullandım Kaş'ları acayip gürleştiriyor kirpiklerim de biraz daha uzadı bence 😊

    YanıtlaSil
  30. Eczaneye sadece ilaç almak için gitmiştim ordaki çalışanlsr tavsiye etti yeni kullanmaya başlamama rağmen çok memnunum bundan sonrada favori ürünüm tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  31. Benimde çok dökülüyordu mat bir görünütüsü vardı hep keratin dip bakım yağı kullandım uzattı ve dökülmem durdu

    YanıtlaSil
  32. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  33. Saçlarım çok yavaş uzuyor hatta uzamıyor sanki kestirmeye korkuyorum. Ama içim gidiyordu kısa saç modellerine dayanamadım en son kestirdim. Çok da beğendim uzun süre kullandım ama uzatmak istediğimde uzamıyor kaç ay bekledim uzasın diye uzamadı. En son keratin kullanmamı önerdi arkadaşım, kullanmaya başladım. Umudum yoktu ama o kadar çok şey denedim bir de onu deniyim dedim iyi ki denemişim. Saçlarım uzamaya başladı hızlı bir şekilde uzamaya devam ediyor. İlk defa kısa sürede istediğim saç uzunluğuna ulaşıyorum. Artık uzamaz diye istediğim modellerden vazgeçme devri bitti, kestir sıkılınca tekrar uzat yapıyorum saçlarımı omuzlarımdan biraz aşağıya kadar uzattım. Sıra belimin altına kadar uzatmak da daha önce uzadıkça yıpranıyor ve cansızlaşıyordu saçım, artık o da olmuyor hem hızlı uzuyor hem de canlı ve gür görünmeye devam ediyor.

    YanıtlaSil
  34. Saçlarımın her zaman uzun bakımlı ve sağlıklı olmasını istiyorum ama hep uzamaya başladığında kırıklar oluyor ve uzama duruyor kestir yine aynı uzunluğa gelince aynı durum bu yüzden sağlıklı uzatma yolu ararken likit keratin dip bakım yağı ile karşılaştım tavsiye üzerine saçlarım likit keratin den sonra sağlıklı uzuyor ve normalden hızlı uzamasına rağmen kırık falan da yok uzamada durmuyor yıpranma olmadığı için uzun saç seven benim için likit keratin dip bakım yağı vazgeçilmez.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..